Produkt
Transparenta leveranser ger nöjdare kunder.
DXM förbättrar kommunikationen med dina kunder, oavsett vilka transportörer som du skickar med. Med vårt verktyg för bättre kontroll över leveransupplevelser kan du och dina kunder spåra leveransflöden i realtid. Om det blir en försening kan du skicka en direktavisering. Alla tjänar på mer transparenta leveranser, från kundkorg till dörr.
Få en detaljerad översikt över alla försändelser som är på väg till kunden. Kunder kan också följa leveranserna direkt på din nya och egna spårningssida.
Bättre kontroll över leveransupplevelser kan minska hanteringsavgifter och returer, vilket i slutändan ökar din ROI.
Automatiska aviseringar via e-post och sms varnar dina kunder om problem eller förseningar – med hjälp av anpassade meddelanden som alltid håller ert varumärkes profil.
Med DXM behöver kundtjänst bara använda ett verktyg för alla transportörer. De får också färre WISMO-ärenden (var är min beställning).
Förbättra din leveransprestanda
Minska leveranskostnaderna
Öka kundnöjdheten och lönsamheten
Dra ner på WISMO-ärenden och frigöra mer tid för kundtjänst
Öka möjligheterna för merförsäljning genom att ha en egen spårningssida
Dina kunder kan spåra sina beställningar direkt på din spårningssida och få meddelanden i händelse av förseningar. Anpassa sidan med ditt eget varumärke. Utseendet och känslan bestämmer du själv.
Logtrade Sales
sales@logtrade.se
Logtrade Support
support@logtrade.se